هشتمین یادواره شهدای عملیات بیت المقدس"ترنم خاطره"با حضور مداحان وسخنرانان کشوری واستانی روز های چهارشنبه 4/2/92وپنج شنبه 5/2/92 در مجتمع آموزش عالی آیت ا... العظمی حائری میبد برگزار گردید.

این یادواره به همت بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی میبد وبا همکاری مجتمع آموزش عالی میبد برگزار گردید که  با استقبال کم نظیر مردم شهرستان واساتید و دانشجویان مواجه گردید.

سخنرانان شب اول این مراسم آقایان دکتر عباس کلانتری رئیس مجتمع وحجت الاسلام والمسلمین دیانی از قم بودند. در ابتدای مراسم دکتر کلانتری پس از خیر مقدم به حضار وتشکر از دست اندر کاران یادواره،برگزاری یادواره شهدا را موجب برکت به ویژه در زمینه فرهنگی برای دانشگاه ها دانست واظهار داشت: بی تردید شهدا در زمان جنگ سخت برای انجام تکلیف به جبهه رفتند وتکلیف خود را به خوبی انجام دادند،اما امروز در دوره جنگ نرم  وظیفه ما سنگین تر است،مهمترین وظیفه تبعیت از مقام معظم رهبری وحضور پرشور وبا بصیرت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی است با تبعیت  محض از مقام معظم رهبری است که وظیفه ما در قبال امام وشهدا عملی می شود. 

در ادامه مراسم حجت الاسلام دیانی در خصوص نقش آفرینی شهدا در روزهای سخت انقلاب و درخشش جوانان در جنگ سخت آن دوران و تبیین وظیفه دانشجویان وجوانان امروز درعرصه فرهنگ،سیاست واقتصاد با محوریت ولایت وبصیرت ولائی پرداخت.

 

شب دوم این مراسم با روایتگری آقای عافی جانباز70% واز سرداران دفاع مقدس(قهرمان کتاب نورالدین پسر ایران)وهمچنین با مدیحه سرائی وذکر مصیبت اهلبیت(ع) همراه بود.لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوعات جنگ نرم،حجاب،بقیع، شهدا و نمایشگاه کتاب با موضوع مهدویت و دفاع مقدس برگزارشد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا